? users online on Discord server

Click to join our Official Discord server!

Loading...

...

FadeCloud.com

Click to copy ip address!

troaxx
Joined
Reactions
343

Profile posts Latest activity Postings Reactions About

  • anyone else getting those backup account adds on discord
    why do all the new helpers use (FR) at the back of their punishment
    Luke
    Luke
    oppps i don't do that
    Vanish
    Vanish
    i thought it meant (for real)
    Lux
    Lux
    Lmao love that
    troaxx
    iiQueenie
    iiQueenie
    uhhhhhhh forged proof?
    troaxx
    troaxx
    i am slow because i am slow (no excuses there) you forged your answer nasty
    Damn nice oranges
    i wanna be the one that makes your day, the one that you think about as you lie awake
    ur pfp eidnskhdnd
    troaxx
    troaxx
    it's a big ass mood, for the whole of october
    Austin
    Austin
    orange i happy to see it
    one day it'll all go away. keep holding on
    Lux
    Lux
    I’m losing my job soon, rip my income.
    troaxx
    troaxx
    find a better job m9
    Lux
    Lux
    Trying :/
    James
    James
    whats ligma
    Piggy
    Piggy
    no u
    im depressed, get dressed
    going through all the old threads since 2016 makes me think i've made so many good memories here
    CondensateTribe
    CondensateTribe
    Looking through all my stuff has brought me both good memories and bad ones, so much so that I dont wanna go through all my stuff
    DS5
    DS5
    Looking through my old posts brought me fucking cringe. Lol.
    im 'bout to break my keyboard from all the raging im doing
    troaxx
    troaxx
    shut up i will roast you so hard mew has to blacklist me himself
    Lux
    Lux
    I never knew Tro to rage o.o
    troaxx
    troaxx
    neither did i, who's this
    yo who got blacklisted
    Seadraa
    Seadraa
    skull and summer
    Shaggy
    Shaggy
    And this loser named Vagued.
    troaxx
    troaxx
    deadlines are biting me back in the ass lol i want to cry
    i love this new former staff tag its cute
    troaxx
    troaxx
    *blushes*
    SummerOlivia
    SummerOlivia
    take it to creative
    Lux
    Lux
    LOL
    johnny johnny
    troaxx
    troaxx
    open your mouth
    Conor
    Conor
    ha ha ha
    Chemiical
    Chemiical
    thats not it chief
    i don't fuckin know ???????
    K
    yes we still punish for inap lang
    anyone still play fortnite? hmu
    Lux
    Lux
    Have you got better :?
    troaxx
    troaxx
    enough for me to carry you <3
    Lux
    Lux
    Yeah righhhht ;-;
    troaxx
    troaxx
    ADORE
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
troaxx's reactions
Reaction
Given
Received
Happy
Agree
Indifferent
Funny
Winner
Informative
Friendly
In Love
Useful
Optimistic
Fire
Top