COPIED TO
CLIPBOARD
We hope to see you in game!
Click anywhere to close.
COPIED TO
CLIPBOARD
We hope to see you in game!
Click anywhere to close.
Soccerstar2
Reaction score
174

Profile posts Latest activity Postings Reactions About

  • Holy shit you still play this game. It's popetata AKA KittySlinky, ex builder/mod. I just got an email from fadecloud forum and wondered if anyone still played. I see that the community os still really active. Have a great day bro.
    Soccerstar2
    Soccerstar2
    Yea its been a long time.
    Thank you and I wish you a great day aswell
    • Like
    Reactions: Josh
    wtf bro u look so different haha
    Soccerstar2
    Soccerstar2
    yea haha, i mean we're all getting older
    pfp queen
    Soccerstar2
    Soccerstar2
    hhmm... should i change it again
    and ty I guess :)
    kclly
    kclly
    keep it bro, and ofc
    I’ll miss you as well buddy
    I shall follow the train!
    Plant a tree :D
    everyone is writing on your wall, so imma write here aswell.

    you're a nerd
    Soccerstar2
    Soccerstar2
    I've heard that you are the biggest nerd tho
    Soccerstar2
    Soccerstar2
    Hiiiiii :3
    Soccerstar2
    Soccerstar2
    hmmm...
    jk <3
    How’s life been treating ya?
    Soccerstar2
    Soccerstar2
    its fine I guess, I've started studying now but Im still not sure if I should go that direction
    Zach
    Zach
    Well, if it ends up becoming the career you are no longer interested in, I hope for the best that you find the right career path! Good luck in your studies :)
    aw, I was surprised you got staff again but now you got to go :(
    Soccerstar2
    Soccerstar2
    We're all getting old and lazy u know ;)
    Nah, Im sure Helper is nothing for me boi
    COME BACK ;0;
    • Like
    Reactions: Soccerstar2
    Soccerstar2
    Soccerstar2
    Nah, I dont think so... Sry :S
    But Im sure you'll do great <3
    Well... I guess I'll go now xD
    4eyesMC
    Soccerstar2
    Soccerstar2
    You should get admin and help out as much as you always did :)
    4eyesMC
    4eyesMC
    Ill miss u :( and ill try!
    Omg soccer
    • Like
    Reactions: Soccerstar2
    Ash
    Ash
    How have you been omf!!!!
    Soccerstar2
    Soccerstar2
    I have been good, still last semester of school tho :S and you ?
    Ash
    Ash
    Ew that sucks, at least you’re close! And I’m good ty! All I do is work lmao
    Hi buddy! #Alman
    ☃❅❆ᴍᴇʀʀʏ ᴄʜʀɪsᴛᴍᴀs!!!❆❅☃
    • Like
    Reactions: Soccerstar2
    Soccerstar2
    Soccerstar2
    I wish you a merry christmas too :)
    Soccerstar2
    Soccerstar2
    Yo, not much n3rd
    very early bday
    I
    Insaner
    “early” “November 12” “Tuesday, November 27” *thinking*
    • Like
    Reactions: Piggy
    Leanan
    Leanan
    it's like 350 days earlier
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Soccerstar2's reactions
Reaction
Given
Received
Happy
Agree
Indifferent
Funny
Winner
Informative
Friendly
In Love
Useful
Optimistic
Fire
FadeCloud
Top