? users online on Discord server

Click to join our Official Discord server!

Loading...

...

FadeCloud.com

Click to copy ip address!

Kieran
Joined
Reactions
1,070

Profile posts Latest activity Postings Reactions About

  • Wait is this the same Kie as CantCatchMeeh. Shit that’s old school, I was out working whilst you were in nappies boy.
    Lux
    Lux
    Not me
    Kieran
    Kieran
    Take them a year!
    Brad
    Brad
    Still confused here peeps
    hiiii congrats on helper
    Kieran
    Kieran
    Tyyy....Wait... hold up.... BATCOW!???
    Bat
    Bat
    the one and only!
    Kieran
    Kieran
    Says youuuu !!!! Come backkk
    Eric Dier Stand Up
    congrats
    on
    helper

    BRUNO FERNANDES
    Kieran
    Kieran
    He’s Liverpool
    Conor
    Conor
    He played for Arsenal lmao
    Kieran
    Kieran
    Yeah them too
    Kieran
    Kieran
    Ty :p
    Kieran
    Kieran
    <o/
    I been knew <o/
    Kieran
    Kieran
    New phone who dis ! ;)
    nice you bean
    Kieran
    Kieran
    Nice you single piece of bacon
    LETS GOOOOO
    Kieran
    Kieran
    GeeGees in Chat
    I think I'm in love again.....
    Jayy
    Jayy
    woahhhh
    Kieran
    Kieran
    Its a song ..... AHAH
    I
    Insaner
    oh no I think I'm catchin feelings
    watch out! you hurt me >:(
    Andreq
    Andreq
    How dare you Kieran!
    Kieran
    Kieran
    Ahhhh..... how !! :((
    Once I was 7 years old.....
    CrazyPolishKid
    CrazyPolishKid
    My momma told me
    Kieran
    Kieran
    Not to waste my life
    I'm gonna win VoteTop!
    Andreq
    Andreq
    I'm gonna try winning votetop and fail :((
    Conor
    Conor
    I don't understand how you got 1 extra vote than me. I literally voted every day
    Kieran
    Kieran
    Magic my man ! @Andreq beat FPS to Second place
    Fade should make a NEW PlugDJ Community. (+1) If you agree !! - Make Fade Great Again
    KiiiipGames
    KiiiipGames
    Def +1
    StonesDeep
    StonesDeep
    plug dj was wack
    Kieran
    Kieran
    There was like 30 people on it one day
    how many times u resigned pal?
    Kungfoos
    Kungfoos
    He accepted your feedback but it’s not a definite rule. It’s more how we are feeling about each individual applicant and their situation.
    Kieran
    Kieran
    He’s only responding to your comment and acknowledging it. Doesn’t mean he has made it a rule. If that was the case half the staff team wouldn’t be staff and when applying it would be in the rules and format.
    StonesDeep
    StonesDeep
    I was staff 7 times and got demoted for one of them there is no limit lmao
    the mad lad applied, we will have another nerd staff
    Kieran
    Kieran
    Pft naa...
    Says you
    I’m getting old! Haha
    S
    Seadraa
    if you're old what does that make me? ancient? lol hbd
    Kieran
    Kieran
    Thanks Andreq
    No not at all Seadraa :)
    Piggy
    Piggy
    old=nerd
    You’ve heard it from me first. Conor McGregor is gonna WIN tonight !
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Kieran's reactions
Reaction
Given
Received
Happy
Agree
Indifferent
Funny
Winner
Informative
Friendly
In Love
Useful
Optimistic
Fire
Top