? users online on Discord server

Click to join our Official Discord server!

Loading...

...

FadeCloud.com

Click to copy ip address!

Kieran
Joined
Reactions
974

Profile posts Latest activity Postings Reactions About

  • I do miss the old days :((
    Piggy
    Piggy
    idk im bored
    MedKey
    MedKey
    KIERAN HI!!!
    we can play kit...nvm
    Kieran
    Kieran
    Ahh man! HashTag Bring Kit Back!
    EA Sports give me my Fut Champs Picks PLEASE!
    Conor
    Conor
    Bet you got Gold 3
    Flashback to the days when @PapaMew got launched into the void - thanks to the knock back cookie in Skywars #2017 Squad!
    Leanan
    Leanan
    Who was first to last rank again in OSP?
    Kieran
    Kieran
    Not a clue !!!? YOU
    Leanan
    Leanan
    sorry I was too good at OSP, I didn't even use the donor mines/picks
    Spurs losing 7-2 to Bayern was enough to make me pregnant.
    LucaH
    LucaH
    What sport is this. Soccer?
    Conor
    Conor
    Bro when Kane got the pen I thought the game was back on, How wrong I was xD. Now I have to watch United struggle vs a couple of farmers tonight
    Kieran
    Kieran
    Lol, tbf it was an Astro turf pitch. Like who would play on that rubbish.
    wohhh hey we haven’t spoken in ages :)
    Kieran
    Kieran
    That’s very true
    Kierannnnnnn
    Kieran
    Kieran
    Stenny
    CondensateTribe
    CondensateTribe
    yoot is past tense for yeet.
    Kieran
    Kieran
    TikTok memes
    Kieran
    Kieran
    Bot*
    "Message me if you want access to my private story"
    Ash
    Ash
    Oh okay shower? 850
    Kieran
    Kieran
    Kieran
    Can we afford it? :!!!
    Completed my Degree. So we wait for the Skyblock reset to happen.. (What to do in the mean time...)
    Ben
    Ben
    whoever is in my discord lol
    except for the fade rejects who joined when i posted the link on forums ahaa
    kweens
    kweens
    Congrats!!
    Kieran
    Kieran
    Tyy :)
    This Photo Shows the REAL OG FADECLOUD
    Insaner
    Insaner
    It is not good because I’m not in it!!
    Yo you on here??!?!?!?!1111
    Kieran
    Kieran
    I ONLY CAME BECAUSE I WAS DELETING OLD EMAILS... REVENGEBLADE @REvengeBlade
    MedKey
    MedKey
    LOL REVENGE YESSS!!!!!!!!
    Kieran
    Kieran
    HAHAH They were good timesssss!!!!!
    Kieran
    Kieran
    Its that good you can duplicate the message!
    Insaner
    Insaner
    It’s fun!
    Kieran
    Kieran
    Its that good you can duplicate the message!
    Kieran
    Kieran
    Work and Studying.. Thats what!
    did u die
    EatYourPing
    EatYourPing
    Hope not
    Kieran
    Kieran
    Yeah :((
    Kieran disappeared I guess.
    unbIoody
    unbIoody
    Yep, yep, he sure did.
    Kieran
    Kieran
    Poofed.. Magic Act
    Kieran
    Kieran
    ...
    Maguire to United! YES PLEASE
    oh shit is it too late to say it's sad to see you go (again)
    Kieran
    Kieran
    Its been a long day. Without you my friend. And ill tell you all about it when I see you again
    Vanish
    Vanish
    :(
    Former admin? whaaa
    Kieran
    Kieran
    Former Moderator! Back in the day Sir!
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Kieran's reactions
Reaction
Given
Received
Happy
Agree
Indifferent
Funny
Winner
Informative
Friendly
In Love
Useful
Optimistic
Fire
Top