COPIED TO
CLIPBOARD
We hope to see you in game!
Click anywhere to close.
COPIED TO
CLIPBOARD
We hope to see you in game!
Click anywhere to close.
Ellis
Reaction score
710

Profile posts Latest activity Postings Reactions About

  • shut up you're irrelevant no-1 knows you

    you're bad at pvp

    im better
    shut up
    leave
    ok
    Ellis
    Ellis
    yeah i've seen him raid three bases, i've seen you try and raid a base with two walls and not even be able to stack sand LOL ur shit
    L kid
    ThatDJ
    ThatDJ
    The 2 wall base he couldn't cannon LOL
    • Like
    Reactions: Ellis
    CannonGodLord
    CannonGodLord
    SHUT UUUUUUUUUUUUUUUUUUP
    SIKE ! rply to the msg nub
    • Like
    Reactions: Done
    CheckCoords
    CheckCoords
    What server i want to be a pet im a huge fan xD I saw your vid of @Toxicsalt cheating and I liked it!
    Ellis
    Ellis
    !!! velt 7 man
    CheckCoords
    lets do a fadecloud meetup and kick the fuck outta some jesus lookin asses, you keen brotheren?
    • Like
    Reactions: Ellis
    Ellis
    Ellis
    frick yeah bro!
    Femz
    Femz
    I dong this dude 24/7.
    Ellis
    Ellis
    Shawty
    Shawty
    I'll schmoke all of you in PvP catch me on one of itsjhalt's many successful practice servers
    C
    Callmedaddy
    If hes trash than what does that make you?
    Ellis
    Ellis
    lowkey though it was me on his account LOOOOL
    Ellis
    Ellis
    damn bro i still get hackusated like this, nothing has changed huh
    Dam that veiny head tho!
    • Like
    Reactions: Ellis
    Ellis
    Ellis
    looks like you irl baldy
    Every time I see your pf I lmfao no shit, not even joking... xD
    U
    Unknown1985
    Its public how will you make me?
    Matt
    Matt
    destroy your mineman ego
    U
    Unknown1985
    So you guys can post on my page but I cant post on yours lmao. Wanna be lil internet thugs...
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Ellis's reactions
Reaction
Given
Received
Happy
Agree
Indifferent
Funny
Winner
Informative
Friendly
In Love
Useful
Optimistic
Fire
FadeCloud
Top