COPIED TO
CLIPBOARD
We hope to see you in game!
Click anywhere to close.
COPIED TO
CLIPBOARD
We hope to see you in game!
Click anywhere to close.
CondensateTribe

Profile posts Latest activity Postings Reactions About

  • Good luck and I hope everything gets better <3
    wtf, u resigned :(
    I just still can't believe you still play man, like you're one of the OG players on fadecloud other than whitegummy.
    • Like
    Reactions: CondensateTribe
    CondensateTribe
    CondensateTribe
    Yeah, its sad I know XD.
    • Like
    Reactions: Jedix
    Jedix
    Jedix
    For some weird reason I dont have Obsidian rank on factions, but I do on all the other servers.
    CondensateTribe
    CondensateTribe
    I'll try to get on as soon as I can. Tell me your IGN and ill give it a look.
    I bout a Nova kit and x5 Godly Keys yesterday. I gat the kit but didn't get the x5 Godly Keys and i checked that the money went true. Can u make sure i get the x5 Godly Keys, I wanna buy more but, i don't wanna do that unless i know that i will get what i pay for :D
    Zach
    Zach
    We will have PapaMew check Buycraft. Admins no longer have permissions to view payments from Buycraft.
    • Like
    Reactions: Cozzax
    @CondensateTribe i posted a ban purchase i did 3 days ago and im still not unbanned? why? only 1 response in the thread, by andreq that only admins can fix the issue and still not fixed? i want to play i bought unban and still not unbanned.thats kinda pissing me..
    Conor
    Conor
    You need permission for a unban purchase. If you got permission then you'll be fine
    • Like
    Reactions: Brummy
    W
    WillofDark
    yes 1 month ago i posted an appeal and i had permission to buy unban
    also just made a issue report 3 days ago*4 now* bcs i bought it and waited too long to be unbanned(i bought it 4 days ago)
    Jayy
    Jayy
    be patient to be unbanned.
    Hey CondensateTribe,
    I accidentally wiped my island last night on sb1 by joining another. I've accepted the loss ;( but I am unable to place a new robot as it's counting the one on the island I wiped as still existent and it says I've reached the maximum number of robots. My IGN is BeakerThe1st. Are you able to destroy the old robot or reset the count?
    Thanks, Beaker
    CondensateTribe
    CondensateTribe
    Do you happen to know where the cords are to your old island?
    Beaker
    Beaker
    Unfortunately, no.
    Beaker
    Beaker
    It's the same case with the mob coin and emerald generators too.
    PrivateMoser
    CondensateTribe
    Master Jedi BeyondMC
    Tribe lol that pfp... Who is it though? I know it's not you.... or is it
    CondensateTribe
    CondensateTribe
    Nvm, he has his profile pic has his face. Its moser
    C
    Chrome
    Bruh called it XD
    PrivateMoser
    PrivateMoser
    What a crappy picture. But yes that is me
    Can you please re-open my issue thread? There was absolutely nothing related to "duping ftop value" that my faction did. The bug was tested on an alternate faction (FreePawls) and reported to PapaMew instantly.
    Hey can you please check out my donation issues post
    Yo I bought an unban can you confirm it or somethin idrk.
    Can i buy an unban
    Yo u blocked my appeal u know im right
    Lilpoops
    Lilpoops
    hahahaha L
    CondensateTribe
    CondensateTribe
    wasnt it a suggestion?
    yo bro can someone finally give me a damn former staff tag or something been like 2yrs
    Master Jedi BeyondMC
    Master Jedi BeyondMC
    well when u put it like that
    Master Jedi BeyondMC
    Master Jedi BeyondMC
    mortal we should apply for staff, imma try to get a laptop in a few months maybe
    CondensateTribe
    CondensateTribe
    Its now a 'rank' so you look good in grey :p. Sorry for the wait of 2 years that a staff member didn't do it already.
    I was following that conversation we were in and I gave you the screenshot, but I don't know if there is an easier way to show that I just bought it, I mean the only thing on your shop that is 15 even like that is the unban that I know of so that and my transaction id if you look it up should be what you need unless that isn't enough?
    hey I messaged you I just wanna know if I buy an unban it won't even be worth it if my skyblock members stole all my stuff so I wanna know if I am still in that island? can you tell me if im in the island still?
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
CondensateTribe's reactions
Reaction
Given
Received
Happy
Agree
Indifferent
Funny
Winner
Informative
Friendly
In Love
Useful
Optimistic
Fire
FadeCloud
Top